Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Tefferová, Iva ; Ing.Lenka Serafínová. (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je ,,Marketingový mix společnosti SKITECH, s. r. o.“ Práce se zabývá vypracováním marketingového mixu a navrţením lyţařských produktů skiareálu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy a analýzy konkurence. Na základě těchto výsledků budou stanoveny vize a cíle skiareálu a návrhy jednotlivých produktů. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších
Konvička, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení internetových aktivit horských středisek v Krkonoších a následně podat střediskům doporučení ke zlepšení marketingové on-line komunikace, čímž lze navýšit povědomí a zájem veřejnosti k návštěvě horských středisek v Krkonoších. Díky on-line dotazníkovému šetření je následně možné zjistit aktuální zájem a návštěvnost jednotlivých horských středisek na základě odpovědí respondentů. Mezi dílčí cíle diplomové práce patří především podrobná charakteristika marketingu včetně jeho on-line podoby, aktuální formy marketingového komunikačního mixu a další.
Marketingový mix podniku
Tefferová, Iva ; Ing.Lenka Serafínová. (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je ,,Marketingový mix společnosti SKITECH, s. r. o.“ Práce se zabývá vypracováním marketingového mixu a navrţením lyţařských produktů skiareálu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy a analýzy konkurence. Na základě těchto výsledků budou stanoveny vize a cíle skiareálu a návrhy jednotlivých produktů. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.